Dream away

Ibland undrar jag ju. Fan vad jag drömmer! Inatt var jag Kenny Starfighter och skulle upp på kebnekaise först med de två jag mötte i tarfala (som jag komiskt nog då mötte på bussen dit) men sedan med syrran, som stressad jääääärnet. Och när vi kom ut snöade det ändå så vi kunde typ inte gå upp. Jag var helt oförberedd och paniken av att veta att jag kanske inte hade allt med mig slukade mig! Badade dock på vägen och boendet var himelskt! Papps och brorsan kom sen också. Men de skulle bara åka skidor o sånt.. Juste, Kenny Starfighter grejer var cool, åkte vattenrushbana i färg! Och man manglades i slutet, som massage, ashärligt. Hahah. Och den startades genom att en åsna höll i ett trollspö och sa hokus pokus filijokus! Hahahahah, asså vad kommer allt detta ifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback